Vi er et barnekor som holder til på Nordmøre i Møre og Romsdal.
Vi består av 41 sangglade barn i alderen 6-14år. Vi øver på torsdager, de yngste først også de eldste. Ca en gang i måneden samler vi hele koret og synger sammen (når det ikke er smittevern og ta hensyn til).

Vi startet opp i 2016 har fått gjort mye spennende hvert eneste år. Ta en titt på hva vi har gjort under porteføljen. Det er veldig kjekt at koret får være med på så mye forskjellig og opptre sammen med profesjonelle musikere.

Koret er en egen forening og drives av et styret i samarbeid med en musikalsk leder og en dirigent. Kontaktinformasjonen på disse finner du under kontakt oss. I tillegg har vi så mange flinke og gode foreldre/foresatte som stiller opp og hjelper til med det som trengs.

Vi er opptatt av å skape et godt miljø i koret. Vi har en egen velferdskomite som skal sørge for sosiale aktiviteter.

Vi har Frei barnekor t-skjorte, hettejakke, lue og vannflaske. Dere ser de på bildene vi har på siden vår. (Vannflaska er vervepremie og kan ikke kjøpes).

Vi er medlem av Ung kirkesang som er et forbund for barnekor.
Vi bruker Spond til å kommunisere ut planer og sende meldinger. I tillegg har vi vår egen facebook-side som er offentlig og en gruppe for medlemmer.

Surnadal Sparebank er vår hovedsponsor og vi er veldig glade for dette samarbeidet!
Det har gjort blant annet at vi kunne gi ut musikk. Sjekk ut musikkvideoen vår her!